Pages

Thursday 30 January 2014

Growing Bump Biscuits


I hope you've guessed it's not a weird reverse diet but one of my very good friends is expecting a little boy and she's reached 1m round which is quite something considering how tiny she is! It was reason enough to celebrate and I got to work. Something amazing happened with those biscuits: NO BLEEDING, none, zero! I'd love to tell you that I've mastered the icing and I'm a genius but all I did was run to the oven (fan on only!) after each biscuit and keep my fingers crossed... As long as it works :p
Also you'll notice the great picture today. It's obviously not mine, I was allowed to use hers, thank you!

Non, ce n'est pas un régime inversé mais une super copine est enceinte d'un petit garçon et elle vient d'atteindre 1m de tour de bidon. Super menue en tant normal, il fallait célébrer ça donc je me suis mise au boulot! Il s'est passé quelque chose d'extraordinaire avec ces biscuits: le glaçage n'a pas bavé, du tout, non madame! C'est là que je vous annonce que suis trop forte et que j'ai découvert le secret. Euh, en fait, j'avais tellement peur que je les ai mis au fur et à mesure dans le four (juste avec le ventilo!) et j'ai croisé les doigts... Si ça marche :p
Et aussi, vous remarquerez la super photo. C'est parce que c'est pas la mienne, ha ha! Merci ma belle! 

No comments:

Post a Comment