Pages

Tuesday 26 August 2014

Tractor Cake


We celebrated J's 2nd birthday last weekend. He's been obsessed with tractors so it wasn't difficult to find what cake to make... I followed the instructions from "50 easy cakes" by Debbie Brown. I just made minor alterations. The farmer looks like my dad which everybody found very funny.
I am no 100% happy with my cake  recipe yet. I probably need to practice more than once a year... Bottom line, J was very excited and ate 2 slices, so, success! :o)


On a fêté les 2 ans de J le week-end dernier (déjà!). Les tracteurs le fascinent donc c'était facile de trouver un thème pour le gâteau. J'ai suivi les instructions de "50 easy cakes" par Debbie Brown ("50 gâteaux faciles"). J'ai juste changé quelques détails. Le fermier ressemble à Papi, ça a fait rire tout le monde.
Je ne suis pas tout à fait satisfaite de ma recette. Il va falloir que je m'entraine, et plus qu'une fois par an... Au final, J était ravi et en a mangé 2 tranches, donc on reste sur une réussite! :o)    

No comments:

Post a Comment